+ 371 26228085

+ 371 66001045

P., O., T., C., P. 10:00 - 18:00

Rezervēšanas onile-sistēmas www.bode.lv lietošanas noteikumi

Pieņemot aviobiļešu iegādes noteikumus un nosacījumus rezervēšanas online-sistēmā www.bode.lv, Jūs izsakiet savu piekrišanu sekojošam:
 
1. Visi pakalpojumi, kurus Jūs pasūtiet, tiek piegādāti pamatojoties uz attiecīgās aviokompānijas, kas nodrošina lidojumu, nosacījumiem. Ar šiem nosacījumiem detalizētāki var iepazīties izlasot tarifa nosacījumus, kuru Jūs izvēlaties rezervēšanas procesā.

2. Gadījumā, ja Jūsu kopējais tarifs, kas tiek pielietots Jūsu rezervācijai, sastāv no vairākiem atšķirīgiem tarifiem, uz Jūsu pasūtījumu attiecas noteikumi un ierobežojumi, kas noteikti „visstingrākajam„ tarifam.

3. Vēršam Jūsu uzmanību uz to, ka starptautisko pārvadājumu tarifu noteikumi reprezentēti angļu valodā. Neskaidrību vai jautājumu gadījumā, Jums ir iespēja sazināties ar Alani Travel konsultantu, nosūtot viņam pieprasījumu uz elektroniskā pasta adresi alani@alani.lv, vai piezvanot pa telefonu +371 66001045.

4. Noformējot vairākus pasūtījumus, ar mērķi, lai iegūtu visizdevīgāko cenas piedāvājumu lidojumam kompleksā maršrutā, tā rezultātā dažādiem lidojuma sektoriem var tikt noformētas atsevišķas biļetes, piemēram:

Lidojumam Rīga – Tenerife tika noformēti divi atsevišķi pasūtījumi.
№1 Rīga – Londona, un izrakstīta Ryanair aviobiļete;
№2 Londona – Tenerife un izrakstīta JeasyJet aviobiļete.
 
Klients, noformējot šādu pasūtījumu, pilnībā pats uzņemas visu atbildību gadījumā, ja viena no aviokompānijām atceļ reisu, izmaina izlidošanas sarakstu vai lidojums aizkavējas. Šajā gadījumā klients neizteiks pretenzijas ne aviokompānijām, ne Alani Travel, ja tā rezultātā zudīs savienojums starp atsevišķi rezervētiem lidojumiem.

5. Pasažierim jāveic lidojumi tādā kārtībā, kā norādīts aviobiļetē. Gadījumā, ja pasažieris laicīgi neierodas uz reisu, kas iekļauts kompleksajā lidojumā, aviokompānija var anulēt visus turpmākos lidojumus, bez tiesībām pasažierim saņemt kompensāciju par neizmatotajām biļetēm.

6. Pasažierim ir jābūt visiem dokumentiem un vīzām, kas nepieciešami, lai ierastos plānotajā galamērķī, kā arī tranzītpieturās pa ceļam, ja tādi noteikti rezervācijā.

7. Pasažiera vārdam un uzvārdam, kas tiek iekļauti klienta pasūtījumā, visa ceļojuma laikā jāatbilst pasažiera identitāti apliecinošajos dokumentos norādītajam.

8. Īpaša uzmanība jāvelta norādot kontaktinformāciju (tālruņa nr., elektroniskā pasta adrese), jo tieši šī informācija tiks izmantota, lai informētu klientu par aviobiļetes izrakstīšanas nepieciešamību, elektronisko dokumentu pārsūtīšanai, lai informētu par lidojuma saraksta izmaiņām u.tml..

9. Pasažieru skaits (neskaitot bērnus līdz 2 gadu vecumam), kuru rezervējis viens pasūtītājs uz vienu un to pašu reisu, nedrīkst pārsniegt desmit cilvēkus. Ja nepieciešams veikt rezervāciju vairāk nekā 10 cilvēkiem, lūdzam vērsties Alani Travel, lai noformētu grupas rezervāciju. Pretējā gadījumā aviokompānija, kas nodrošina šo reisu, var šo rezervāciju atcelt, nebrīdinot Alani Travel. Alani Travel neuzņemas atbildību par sekām, kas rodas šādas nepareizi veiktas rezervācijas gadījumā.

10.  Noformējot vienu un to pašu pasūtījumu vairākās aģentūrās, atcerieties, ka aviokompānija jebkurā brīdī var anulēt dubultos pasūtījumus, neskatoties uz to, ka aviobiļetes tika izrakstītas un apmaksātas. Lai no tā izvairītos, savlaicīgi atsakieties no nevajadzīgā pasūtījuma.

11. Rūpīgi iepazīstieties ar savu maršrutu, īpašu uzmanību veltot reisa izlidošanas un ielidošanas laikiem, kā arī ielidošanas un izlidošanas lidostu nosaukumiem. Atcerieties, ka parasti reģistrācija uz reisiem sākas divas stundas pirms un beidzas 45 minūtes pirms izlidošanas.

12.  Reisa atcelšanas vai izmaiņu gadījumā no aviokompanijas puses, Alani Travel Jūs informēs par šīm izmaiņām. Atbildību par saraksta izmaiņām uzņemas attiecīgā aviokompānija.
Lai veiktu izmaiņas on-line rezervācijā vai atceltu to, sazinieties ar mūsu konsultantiem. Alani Travel ir tiesīga iekasēt pakalpojumu maksu par veiktajām izmaiņām.

13. Regulārās aviokompānijas biļetes cenā iekļauj maksu par reģistrēto bagāžu (svars – norādīts biļetē: 20 kg - ekonomiskajā klasē, 30 kg – biznesa klasē un 40 kg – pirmajā klasē). Lētajām aviokompānijām (Ryanair, Wizz Air, EasyJet, Nowergian u.c.) un Air Baltic – bagāža ir jāpērk papildus par atsevišķu samaksu. Rokas bagāžas dauzums ir atšķirīgs, atkārībā no aviokompānijas. Jūs varat to noskaidrot aviosabiedrībā vai sazinoties ar mums.

14. Aviobiļetes cena, kura Jums tika paziņota rezervācijas brīdī, nevar tikt garantēta līdz netiks noformēta aviobiļete. Tam par iemeslu ir dinamiskās aviokompāniju tarifu un lidostu nodevu izmaiņas. Tam par iemeslu ir dinamiskās aviokompāniju tarifu un lidostu nodevu izmaiņas.

 

15. Rezervācijas izmaiņas un anulācija.

* Rezervāciju izmaiņas un anulācijas, t.sk. apmaksas atgriešana anulācijas gadījumā, tiek veiktas saskaņā ar aviokompāniju Nosacījumiem un noteikumiem!
* Rezervācija tiek anulēta automātiski, ja savlaicīgi netiek saņemts apmaksas apstiprinājums.
* Veicot rezervāciju www.bode.lv , klienta pienākums ir iepazīties ar uz konkrēto biļeti attiecināmajiem Nosacījumiem un noteikumiem, kuri pieejami attiecīgas rezervācijas lapā, un, ieteicams, arī attiecīgo aviokompāniju detalizētajiem Nosacījumiem un noteikumiem, kuri pieejami aviokompāniju mājas lapās (saites uz tām arī ir norādītas attiecīgas rezervācijas lapā).
* Lēto aviokompāniju (Ryanair, Wizz Air, EasyJet, Nowergian u.c.) biļetes nevar nomainīt vai nodot. Atsevišķos gadījumos ir pieļaujama lidojuma datuma un/vai pasažiera vārda maiņa, samaksājot arī aviobiļešu cenas starpību datuma maiņas gadījumā. Ņemiet vērā, ka aviokompānijas komisijas maksa par šiem pakalpojumiem vairumā gadījumu var būt lielāka par jaunās biļetes cenu.
* Pārējās aviokompānijas, izņemot Air Baltic, biļešu anulācijas gadījumā atgriež lidostas nodokļus (dažreiz tie sastāda biļetes cenas lielāko daļu).
* Ja aviokompānijas/-u Nosacījumi un noteikumi biļešu anulācijas gadījumā paredz pilnu vai daļēju apmaksas atgriešanu, atmaksa tiek veikta uz bankas kontu, no kura tika saņemta apmaksa par biļetēm, ja vien klients (persona, kura veikusi apmaksu) nav rakstiski pieprasījis veikt atmaksu uz citu bankas kontu. Gadījumā, ja apmaksa par biļetēm tika saņemta skaidrā naudā, atmaksa tiek veikta uz klienta rakstiski norādīto bankas kontu.

LOGIN FORM
Remember Me?
Lost Your Pass Word?
REGISTER FORM
refresh captcha